Saturday, April 24, 2010

Hobiku membaca Novel...

nak tahu? ....tanak tahu pun aku nak citer gak....dulu kan sebelum aku menceburi bidang bakery ni aku mmg suka sangat beli dan baca novel....heheh....terutamanya novel cintan la kan.....haha..mmg jiwang karat tol la.....lar ni sejak buat kek...aku mmg takde masa nak membaca lagi.....masa yang terluang sikit tu lar aku baca novel dari penulis2 yang aku gemari je....antaranya Anis Ayuni...Aisya Sofea....RAM....Lily Haslina....ada lagi la beberapa orang yang aku tak sempat nak tulis kat sini.....

Semalam sewaktu balik dari ofis aku gatal kaki nak singgah "markas ulat buku" kitorang....mana lagik kalau bukan kat Minerva tu....hehehe.....jadinya aku pun terbeli la 3 buah novel penulis kegemaranku......beli je dulu...baca tu nanti belakang kira.....hahhaa.....murah jer....after less 20%...hanya RM48......:)

No comments:

Post a Comment